Kerkdienst 10:00 uur
De penningmeester van de diaconie verwerkt de donaties die via de app Givt worden gedaan. Kort geleden werd hij een paar keer geconfronteerd met donaties van een half jaar of langer terug. Achterliggende oorzaak daarbij is een nog niet afgeronde registratie van het Givt account. Hierbij wordt (nog) geen geld overgemaakt vanuit Givt aan het doel.
Zoals onze informatiepagina over digitaal collecteren al aangeeft, is het voordeel dat je met Givt direct kan doneren. Dus pas achteraf de registratie (het invoeren van bankgegevens) hoeft af te ronden. Dat is natuurlijk een heel mooi voordeel! Echter is het wel praktisch als die registratie niet te lang op zich laat wachten. Alle donaties die gedaan worden voordat de registratie is afgerond, worden door Givt opgespaard totdat het account volledig is geregistreerd.
Gebruikt u mogelijk nog een niet volledig geregistreerd Givt account? Dan bij dezen het verzoek de regsitratie zo spoedig mogelijk af te ronden. Onze penningmeester houdt van verrassingen, maar deze vind hij minder leuk... 😊
Hoe weet ik of mijn registratie bij Givt juist is afgerond? Door te controleren bij uw bankrekening of er ook daadwerkelijk bedragen door Givt worden afgeschreven.
Namens de diaconie,
Oscar Buitenhuis